Trasigt!

 
I förrgår hade vi ett stort strömavbrott på hela hotellet samt att kortläsaren där vi tar betalt av alla i receptionen gick sönder, igår gick luftkonditioneringen sönder i sju rum, idag gick huvuddatorn i receptionen sönder. Så jag har med andra ord spenderat de sista dagarna med att hitta nödlösningar, jaga tekniker, deala med upprörda gäster, krypa på alla fyra för att undersöka sladdar och kopplingar, och framför allt med att VÄNTA VÄNTA VÄNTA på att dessa förbaskade spanska service/teknik/lagningsmänniskor ska dyka upp och fixa grejerna som faktiskt är deras jobb att göra.
 
Va? Märks det att jag är lite less just nu? Jag fick frågan igår om det var ensamt nu när Manu är på semester, men precis som jag sa då så har jag inte ens haft tid att känna mig ensam än! Haha! Det är ju i och för sig positivt iallafall... :P
 
 
 
 

Nu ska jag packa ihop och gå hem för kvällen så får vi se vad som går sönder i natt och i morgon.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0