Mitt i allt

Det gäller väl på nåt vis att lyfta fram de vackra och bra sakerna i livet när man jobbar så pass mycket som jag gör nu. Att orka tycka efter 12 timmars jobb att livet är himla gött för jag har kraft kvar att gå på gymmet där jag har världens bäste instruktör. Eller att det är så himla snyggt när bänkarna på gatan gör häftiga skuggeffekter på gatan



Eller att känna sig lyckligt lottad när man hittar ett ställe där man kan få en tallrik jamón serrano och melon för 3,50 euro!



Att sätta på tv:n när man kommer hem och inse att det är filmen om pingvinerna i Madagaskar ger ju förstås guldkant...



Kom ihåg att ta en ny väg då och då, och att gå med huvudet högt och inte titta ner i marken, du kanske får syn på nåt litet som ger just din dag det där lilla extra!



Kommentarer
Postat av: Mia

Så poetiskt :) Fint!

2014-06-03 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0