Busy busy!

Från imorgon är hotelldirektören oficiellt på semester och jag tar över alla hennes administrativa uppgifter, inte bara på vårt hotell utan även på grannhotellet då hon är direktör även där. Hallelulja, det väntar en svettig månad för mig då jag ensam ska fatta beslut, hitta lösningar, förbättra försäljningssiffror, föra statistik, vara tillgänglig.. Och allt detta samtidigt som jag fortfarande håller på att lära mig jobbet som receptionschef som jag bara har haft en månad. Om jag någonsin hör någon säga att de jobbar många timmar eller har för mycket på jobbet så kommer jag skratta dem rakt i ansiktet. Imorgon börjar det. Nu kör vi!



Tur man har en fantastisk karl här hemma som fixar det mesta på hemmafronten, han snodde tex ihop denna underbara skaldjurspastan igårkväll när jag kom hem. Och inte nog med det, huset luktade såpa och nystädat och han hade strukit min skjorta till jobbet. Häromdagen klev han dessutom upp innan mig på morgonen och lagade kaffe till min frukost och sen gick han och la sig och sov vidare. Det är kärlek det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0