Fint välkomnande

Imorgon är jag ledig vänner! Dock är tanken att vi ska ut å skaka rumpa ikväll -även här existerar begreppet "lillördag" - så det kan tyvärr hända att jag sover bort min lediga dag imorgon... Manu ska visa upp södra Teneriffas stolthet; Achaman, för sin lillebror i kväll. För er som varit där förstår ni att det sägs med viss ironi. Achaman är en klubb som kan rekommenderas om du verkligen vill tränga in i den kanariska ungdomens själ, det är den typiska teneriffska klubben där det endast spelas reaggaton, salsa och merengue. Med tyngdpunkten på reaggaton. Ikväll är det liveband så det kan nog bli bra trots allt.



Den här fina synen välkomnades jag av när jag kom promenerandes upp mot huset på vägen hem från jobbet idag. Tjohej från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0