Vad är på gång?

Här på Teneriffa är det full rulle, massor med folk på ön, hotellen har aldrig varit så fulla och flera nya ställen har öppnat sista halvåret. Jag har letat hotell till anhöriga till patienter på sjukhuset några gånger sista dagarna och efter kanske 10 samtal till olika hotell hittar man till slut ett litet bortglömt ledigt rum, men det är ovanligt svårt just nu!

Angående jobbet i övrigt så är jag rädd att jag aldrig lyckas stänga av huvudet helt från det vilket gör mig rätt splittrad och disträ hemma på kvällarna. Jag försöker varje kväll dessutom plugga någonting, tex konstiga kroppsdelar, sjukdomar och symptom samt den där himla tyskan som jag tydligen måste lära mig en gång för alla... Mamma; har du lust att komma ner en vecka och köra tyskakurs med mig? Jag bjussar på gratis bäddsoffa och 5 min promenad till Playa Las Vistas! :)




Kommentarer
Postat av: Mia

Mamma är sugen! ;)

2014-01-13 @ 23:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0