Inköp!

Jag kommet definitivt slippa sitta sysslolös på kvällarna framöver; igår var vi och inhandlade ett spel som kommer att sätta oss på hårda prov;



Och denna eftermiddag spenderade jag i en liten bokhandel i Los Cristianos letandes efter en ordentlig bok som kan förbereda mig på alla kroppsdelar jag kan tänkas behöva översätta på jobbet;



Nu är det bara att börja plugga! :) Vi har förresten kommit igång med biobesök också, för några veckor sedan var vi på Diana och igårkväll såg vi andra Hobbitfilmen. Fantastisk och vi önskar att året ska gå fort nu så vi får se den tredje och avslutande delen! (Trots att det är ett fruktansvärt mord på jättebra filmer att dubba dem till spanska...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0