Havanna

Idag är jag ledig och har ägnat i stort sett hela förmiddagen åt att gå igenom bilderna från semester, fastnade för de från Cuba som jag suttit och pillat med och redigerat en del. Åh Cuba, detta fantastiska, extremt komplexa och så oerhört fascinerande land, Jag är så glad att jag äntligen fick komma dit, och jag minns känslan i kroppen och att hela ansiktet log under vår första kväll i Havanna; vi åkte amerikanare ner till Havanna Vieja där vi för första gången fick se den gamla delen av staden och alla dessa härliga slitna gamla byggnader, slank in på en liten studentbar där vi åt underbar mat och drack mojitos, Sedan började de ösregna när vi var på väg hem och vi sprang genom regnet över torget och in i första bästa taxi som fick ta oss hem. 
 
Jag ska skriva mer om Havanna men just nu blir det bara några bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0