Playa och polis

Ledig måndag! Åh vad skönt! Sista timmarna på jobbet igår fick jag hemsk huvudvärk och när jag kom hem strax efter tre däckade jag på soffan och där blev jag kvar sedan hela eftermiddagen och kvällen. Manu köpte glass åt mig och åkte själv på sin bäste väns födelsedagsfest men jag orkade verkligen inte följa med. Imorse vaknade jag vid 10 och kände mig helt ok. Märkligt. Kan man bli så trött bara av att jobba? De här 6-dagars veckorna är iof lite slitsamma men ska man behöva sova nästan 20 timmar för att piggna till är det nåt som inte stämmer...

Nog om det! Idag promenerade jag till polisen och fick hämtat de där papprena som behövs för att göra residencia och därefter tog jag en omväg hem för att se lite annat.











Alla bilderna är från området runt Playa Troya i Playa Las Americas, typ mittemellan Monkey Beach Club och Papagayo. (Vad är grejen med djurnamn på uteställena här?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0