Idag på gymmet..



För er som inte förstår vad bilden föreställer; tänk er att ni står i en gymsal med ca 20 andra tjejer o en instruktör. Passet har precis börjat och ni gör ben och rumpövningar där man mer eller mindre står i 90 graders vinkel med benen o spänner med stjärten. Just i det läget hör ni ett RITSCH från någonstans i rumpregionen och detta ritsch är precis vad bilden föreställer.

För att tala klarspråk: Mina brallor sprack i röven idag på gymmet! Men tuff som man är fyllföljde man ju såklart passet och jag hade tur som fick byta plats med en tjej så jag fick stå längst bak... Tack gode gud för de svarta boxertrosorna jag hade under.

Det var dagens anekdot ur mitt spännande Teneriffaliv, får se vad jag lyckas med imorgon..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha åh, det gjorde min dag...

2014-02-12 @ 14:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0