Ikeafynd - sittpuffar/fotpallar

Idag har jag varit på IKEA uppe på norra sidan av ön. Bland mycket annat (lite väl mycket kanske..) så blev det två fotpallar/sittpuffar! Jag har letat länge efter nåt som kunde funka som fotpall men även extra sittplats när vi har gäster. De skulle vara lagom stora, mer eller mindre rätt färg och inte för dyra. Och där på IKEA stod de helt plötsligt så nu har jag ägnat kvällen till att montera ihop dem!





För trettio euro fick jag med mig båda dessa pallar hem! Perfekt! Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med fötterna på pallen och vara nöjd över mina fynd och min montering!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjusigt! :)

2014-04-15 @ 02:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0