Löptävling

Hej på er! Sista dagen i Lignano gjorde jag något så otippat som att springa en löptävling. Man kunde välja mellan 10 eller 5 km och med tanke på att jag kan räkna gångerna jag sprungit i sommar på ena handens fingrar (4 ggr sen i maj) så fegade jag och tog 5:an. Och det räckte och blev över i gassande sol kan jag säga! Tiden blev väl ca en halvtimme, dvs inget att skriva hem om, men jag är nöjd ändå. Värstinglöpgrabbarna som vann drog av milen på ungefär samma tid som jag hade på halva distansen, hahaha...



Och så fick man en sån här fin T-shirt! Lignano Sun & Run arrangerades för andra året i år och de hoppas att det ska bli ett återkommande event. Mycket folk var det så det får nog räknas som succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0