Playa del Carmen







Idag åkte vi 1,5 timme norrut från Tulum och hamnade i härliga Playa del Carmen. Jag har redan insett att jag älskar Mexico och hemskt gärna vill åka tillbaka någon gång: och Playa del Carmen är mitt favoritställe hittills. Ett trevligt centrum med mycket butiker och restauranger och en fantastisk kritvit strand, och inga av dom där massiva hotellanläggningarna som Cancun var fullt av. Vi har hittat superbilligt boende (8$/pers/natt) på tre minuters promenad från stranden. På fredag ska jag dyka för första gången sedan jag blev certifierad. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Låter och ser helt underbart ut! Men var försiktig
på fredag när du ska dyka.

2013-10-30 @ 23:55:29
Postat av: Mia

Spännande! Glöm inte att berätta att du är lite osäker, då kommer dom säkert gå igenom allt det viktigaste med dig innan dyket. Avis!!!

2013-10-31 @ 10:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0