Lunchsällskap

Vi lunchade på ett litet hak vid stranden här i Pavones och plötsligt slog den här snyggingen sig ned på bordet brevid:



Så långt tyckte jag att det var väldigt exotiskt och roligt att få sällskap av en papegoja men när han sedan fick syn på min läckra lunch då började han bli lite väl närgången:



Då fick vi lov att sjasa bort den lille lunchgästen! :)

I övrigt fotade jag idag en sån där bro som jag berättade om i förra inlägget, en sån där som busschaufförer med ett leende på läpparna fräser över dagligen:



Yttepytte smal och dessutom är det minst fem meter ner på båda sidor, rakt ner i en flod där det simmar krokodiler.

OBS: det där med krokodilerna var ett skämt. Men resten helt sant.

Imorgon åker vi till Panama! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0