Ny lägenhet!

Hej mina kära! Sedan sist har det hänt en hel del, vi har fått och förlorat en fantastisk lägenhet, jag och Manu har börjat jobba och igår hittade vi tillslut en lägenhet som blev våran på riktigt. Så sent i natt kom vi tillslut i säng här i nya lyan som ligger på gränsen mellan Los Cristianos och Playa las Americas, typ 3 min promenad till Mercadona och samma avstånd till jobbet för mig. Nu kan livet här börja på riktigt! Jag bjussar på två bilder på utsikten från terassen:



Utsikt mot havet om du tittar åt vänster...



...och mot hotellet Saint George och bergen åt höger

Kommentarer
Postat av: Ulla

Det där ser ju riktigt bra ut. Hoppas ni kommer trivas.

2013-11-19 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0