Mat mat mat

Skrev ju tidigare om våra mat-missions, nu har vi klarat av de flesta!



Närmast kameran på denna bild ser ni "Fem tacos" med guacamole. Jag förväntade mig mina tacos i hårda, krispiga skal (svenska varianten) men fick dem på plättstora tortillabröd! Gott var det iallafall!



Igårkväll var vi faktiskt ute efter kl 21 (!) och strosade på stan. Då passade vi även på att klara av punkten Margeritas på listan.



Quesedillas med olika fyllningar. Här i Mexico finns en kedja som heter Quekos som endast gör Quesedillas. En kostar 13 pesos = ca 7 kr.



En smockfylld burrito, den här åt Manu när jag avnjöt mina fem olika tacos. Jag tror faktiskt att jag gjorde det bästa valet!

Imorgon ska jag dyka, yuuupiiidooo! Jag ska göra en "refresh" eftersom det var så länge sedan sist. Det innebär en genomgång av allt viktigt i pool på morgonen och sedan två dyk på eftermiddagen. Känns bäst att göra så istället för att "hoppas" på att komma ihåg...! Efter jag är klar med dykandet åker vi till Cancun och spenderar hela lördagen där innan vi flyger till Cuba på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0