happy kvinnodag då tjejer!

Idag vaknade jag upp brevid en feberfrossande, brännhet och dessutom spyende sambo så jag håller tummarna hårt att jag inte blivit smittad. Idag jobbade jag morgon vilket betyder uppstigning kl 06 vilket inte riktigt är min stil men måste erkänna att det är ganska skönt att sluta kl 15. I present till mig själv idag på kvinnodagen blev det min livs första manikyr! Otippat värre va! Men det ligger ett rätt bra ställe precis brevid jobbet så där hoppade jag in när jag slutade jobbet. Nu väntar lite mathandling, två pass på gymmet efter varandra (fitball och body force) och sedan ska jag träffa min kära Natalia ikväll. Hoppas allt är toppen hemma! Även här passar jag på att skickas grattis till Tessen som fyllde igår och kusin Jana som fyller idag! Kram!




Kommentarer
Postat av: Tessen

Hej!

Tittade inpå din blogg idag. Oj, vad roligt det är att följa ditt liv här.

jag tyckte du gjorde helt rätt i att unna dig lite manikyr, det skulle jag också behöva.

Kram på re!

2013-03-14 @ 10:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0