Saturday night fever

Det var inte alls meningen att jag skulle gå ut igårkväll men när jag slutade kl 00 så var min kära Rosanna i Lignano. Hon bor ju i Udine (en timme härifrån) och vara nere i Lignano för middag med vänner. Efter middagen hade de gått till Tenda Bar i Pineta och blivit kvar så jag hann träffa dem. Underbara vän, bara synd att jag har ett så knäppt jobb så att vi träffas så sällan här! Men gårdagskvällen blev trevlig men jag var lite trött i morse...



Det syns inte på bilden men det var sjuuuuuukt mycket folk ute igår i Lignano, och Tenda Bar är väldigt populär.

I övrigt stort grattis till min käre kusin med fru som blivit föräldrar för andra gånge. Mycket lycka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0