Töntar

Igår på min lediga dag gjorde jag och Manu nåt som han tycker är väldigt töntigt: vi gick på gymmet tillsammans! Han går ju regelbundet nu under sommaren och har köpt ett kort för tre månader. Jag skulle gärna gå också men jobbar så mycket så jag har verkligen inte tid! Men igår passade jag på och hängde med! 8 euro för en dag så jag tänkte att det är väl bäst att träna ordentligt för att få valuta för pengarna. Och i och med att det var typ enda gången på hela sommaren som jag tränade så la jag inte heller fokus på någon specifik muskelgrupp utan passa på att köra nästan hela kroppen plus löpband. Aj aj aj vad ont jag har i hela kroppen idag! Är huvudet dumt får kroppen lida.



Men vi så väl iallafall sportiga och hurtiga ut innan vi begav oss till gymmet? (Tänkte att det är bäst att ta en bild för att bevara den stora dagen när Susanne tränade!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0