After Work

En afterwork för mig blir ju inte vid 17-tiden som för normala människor hemma i Sverige utan istället runt 23.30-snåret när jag slutar. Då möter jag upp vännerna ute någonstans för att inte åka rakt hem och kasta mig i sängen. Man har lite för mkt energi efter jobbet så det är skönt att sätta sig ner en stund innan läggdags för man kan inte somna direkt ändå. Här kommer lite blandad mix från hur det kan se ut dessa kvällar:

















Igår var det förresten San Lorenzo, natten då man kan se en massa stjärnor falla. Vi smet upp på en takterass och kollade in himlen, och såg 4-5 stjärnfall! Varför kan man se så mkt fallande stjärnor just natten till idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0