6 km promenad...

...i 35 gradig värme känns både i huvudet och i benen. Hade någonstand inombords hoppats på att jag skulle träna lite i sommar, och spela tennis... Men pga jobbet och den här extrema värmen så finns det helt enkelt ingen extra energi och ork (eller tid) över till sådant.





Men idag (på min lediga dag) hände det! Jag och syrran gick från Pineta till Sabbiadoro för att jag skulle gå på banken och så passade vi på att få lite motion och sol samtidigt. Det blev dessutom ett stopp för en frozen yoghurt med hallon... :)

I övrigt lyckades nog Manu sätta in dödsstöten på sin kära cykel igårkväll på väg hem då han och hans kusin "racade" och tryckte in varandra i trottoarkanterna...





En aning snett skulle man väl kunna kalla hans framhjul. Vi får se vad cykelreparatören säger i eftermiddag, är den dödsdömd eller icke...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0