Svenska godsaker

Jag som trodde jag var tvungen att åka ända till Ikea uppe på norra sidan av ön för att hitta dessa:



Häromdagen gick jag av någon anledning in i en liten supermarket ca 300 m hemifrån som jag aldrig varit inne i förr. Och är stod dom fint uppradade; Marie kex, Singoalla och Ballerina!

Och som om det inte vore nog med det, häromdagen hittade jag godaste Wasaknäcket i en annan supermarket. Precis som hemma fast borta!



Annars inget nytt förutom att min sambo har börjat ta ut sina agressioner i sömnen, vaknade i natt av att han nockade mig med en hård armbåge rakt över näsan. Om han har nåt han vill bråka om kan vi väl göra det när jag är vaken? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0