Hälsning från Italien

Hej på er! Har suttit på en bar i centrum med trådlöst internet nu en timme, (ledig kväll ikväll!) och skypat med bästaste Tessen! Underbara vän! Började nästan grina en kväll häromveckan för jag insåg att jag saknade henne så mycket, så det var dags för en skypekväll! Utöver det händer det inte så mycket, för er som känner Manu är väl det mest revolutionerande att han har klippt sig!! Haha, spännande liv vi lever. Alla börjar bli lite trötta här nu och bara önskar att FerreAgosto kan vara över snart, det är Italienarnas stora semester/åka till havet vecka i mitten av Aug, den VÄRSTA veckan någonsin att jobba inom service/restaurang/bar här... Men bara den är över så lugnar det ner sig! Nu börjar det blåsa upp till storm här tror jag, lär dra mig inåt! Puss och kram, bjussar på en bild på mig och syrran från vackra Venedig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0