Blåbär!



Ovan ser ni det som kan ha varit den bästa frukosten på lääänge! Långhelgen gick supersnabbt, jag är för social för mitt eget bästa, så dom där kvällarna då jag bara skulle vara själv och ta det lugnt slutade på middagar, spelkvällar och diverse annat. Men - man ska ju inte klaga för att man har vänner som vill umgås; det är ju egentligen dom som gör livet värt att leva! :)


Vi hann med en bio också - The girl with the dragon tattoo - och jag tyckte den var helt ok, lite "maffigare" än den svenska filmen och lite obehagligare vid vissa tillfällen...


Nu gör jag kväll, ska läsa och kommentera lite i den uppsatsen vi opponerar på och sen blir det tidig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0