Spot I Love

Idag hade vi MIXTUR - en samlingspunkt för alla turismstudenter. Dit kom chefen för E-Tour och presenterade ett projekt han jobbar med. Det var hemsidan SpotILove; som är tänkt som en sida där alla får dela med sig av sina "smultronställen" i världen, kanske den platsen där man är född och uppvuxen?
Dessa samlas sedan på sidan och kan bli till värdefulla tips till resenärer. Det man vill åt när man är ute och reser är ju faktiskt ofta just lokalbefolkningens tips, eller hur?
Jag tycker att det är en jättebra idé och ska så snart jag får tid sätta mig ner och lägga in lite text angående mina smultronställen. Kolla in sidan http://spotilove.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0