Nu jäklar händer det grejer!

Hela vår klass är i uppror, det känns hur det bubblar under ytan, och folk som förr inte har hörts alls öppnar plötsligt munnen. Alla är enade, något måste göras. Det är tråkigt för de inblandade samtidigt som det känns bra att ta tag i saker. Turarna står enade.. :)

Över till ett tecken på senilitet och förvirring, i flera dagar har jag letat efter min fantastiska (och dyra!!) handkräm som jag VISSTE att jag inte gjort slut på, men den har varit spårlöst försvunnen. Idag hittade jag den...


Vilken normal människa stänger in sin handkräm i högtalarfodralet??

Kommentarer
Postat av: Tess

Vem har sagt att du är normal?

2011-10-14 @ 21:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0