Karriär

Nu startar arbetet inför nästa års arbetsmarknadsmässa på Mittuniversitetet. Jag har på något vis lyckats hamna i rollen som projektledare och har kallat till årets första möte för projektgruppen ikväll. Det blir hemma i min soffa, så tänkte att jag får bjussa på lite fika så nu drar strax bakandet igång. För att iallafall göra ett sken av att vara profesionell har jag skrivit ut en dagordning och hoppas att min grupp tycker att det känns lika kul att dra igång det här projektet som jag tycker att det ska bli!

http://sko.miun.se/studentliv/karriar (vår hemsida, här kommer jag att löpande uppdatera om det som händer runt mässan. Om du som läser det här skulle råka vara ett företag som vill komma i kontakt med studenter, tveka inte utan hör av dig!)
Karriär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0