Fiskbullar!

Hej på er! Idag har varit en rätt effektiv dag; skola från 09-14 och därefter jobbade jag med Karriär i 3 h innan jag gick hem och tvättade kläder och nu orkar jag inte laga mat så jag värmer konservfiskbullar till middag. Men vad tusan, mat som mat.. :) Läget runt Karriär känns rätt lugnt, fick gjort en del uppdateringar på hemsidan idag - så nu syns det utåt också att vi faktiskt har kommit igång och jobbat. Fick ringt ett samtal och så fick jag massor med hjälp av en fantastiskt kunnig och kompetent och EFFEKTIV person på kåren med inbjudningar och anmälningar som görs i krångliga dataprogram som jag tyvärr inte kan...
Jag borde gå en kurs i bl.a photoshop, en helt ny värld för mig det där!
Ne, nu ska jag avnjuta min fiskbullar, ha en fin kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0