Regn, snö, åska, sol, minusgrader

Ja, det är de vädret vi haft i dag, lite av varje helt enkelt! Vaknade vi tre-tiden inatt av att det smattrade regn på fönstret och att det blåste så att det knakade, när jag klev upp vid 7 var det tyvärr fortfarande samma rusk och jag fick smita ner i källaren och hämta upp värstingjackan för att våga mig ut.
Frukosten intogs på Scandic tillsammans med diverse skiskyttar som Björn Ferry, Carl-Johan Bergman samt ett antal utländska åkare, dom bor tydligen där medans som är i stan och tävlar.
Sedan har vi pluggat, samt lagt en timme åt att lyssna på Håkan Juholt som är i stan - den timmen hade vi lika gärna kunnat plugga faktiskt.. :P
Nu blir det fika på Törners med Emma, och sedan ska det tvättas och städas - jag får en ny sambo imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0