utstädning, nedpackning, utrensning

Japp, det är vad jag pysslar med en fredagkväll! Försöker få lite ordning i kaoset som lätt kan uppstå när man ska vara borta 3 mån och någon annan ska bo i ens lägenhet under tiden. Typ inte städa undan det man ska ha med, inte heller städa undan det man kan tänkas behöva använda innan avfärd - men städa undan allt annat, typ, förutom dom där smågrejerna som faktiskt är ok att lämna framme..
Haha skönt att jag är så organiserad iallafall så att jag har full koll på vart jag har allt! ....right....
Men vad ska man säga, det hade kunnat vara värre...:

Kommentarer
Postat av: A

Fy fasen vad gött att åka bort så länge! Hoppas du får en helt underbar sommar!:) Kraam!

2011-05-20 @ 23:49:41
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0