swimmerrimswim

Jag har varit och simmat längder på Storsjöbadet ikväll, väldigt skönt! Tror inte jag har gjort det sen jag bodde i Sydney faktiskt. Ska försöka komma dit några gånger till innan maj är slut.
Praktiken flyter på, har redan satt ihop powerpointpresentationen till det avslutande seminariumet, haha.. har aldrig varit ute i så här god tid någonsin.
Det är faktiskt riktigt skönt att ha ett riktigt liv - jobba 8-17 och sen har man ju hela kvällen att äta, läsa, träna. Att i stort sett alla vänner har lämnat stan för att praktisera på andra ställen gör ju att jag inte har så många att hänga med kvällstid och det blir inget rödvinsmys med Tessen heller, så jag kör hälsolinjen denna månad.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0