skrapar upp mig själv från golvet...

.... upp och ut i det fina vädret. blir en tur runt berget idag också, får se om det blir några joggingsteg även denna gång eller om det endast blir en väldigt lång promenad.
Pratade med en kvinna från Trondheims kommun idag på telefon och hade jättesvårt att höra vad hon sa; sen när har jag svårt att förstå norska!?! Hemskt var det iallafall då det var ett ganska viktigt samtal och rätt noga att man fick med sig det hon svarade på mina frågor...
Nej, nu ska jag sluta snacka strunt. Funderar på att baka en kladdkaka ikväll och se en film - "du kommer möta en lång mörk främling" damp nämligen ner i brevlådan idag.
Over and out from ett soligt men lite blåsigt Östersund. (ser ni, jag kan bara inte sluta skriva....)
aaaaaaaah
förresten det är 25 grader varmt i Paris nu, varför är man inte där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0