I´m on Tenerife!

Hej pá er! Nu kommer äntligen ett inlägg härifrân! Det har varit full fart sen jag landade kan jag lova! Har lyckats överraska flera av mina vänner som inte hade en aning om att jag skulle komma - och det är sâ kul att se människor bokstavligen tappa hakan! :)
Käkade lunch med Heidi igâr pâ ett bra italienskt ställe i La Caleta, supermysigt! Och andra dagen här blev jag medbjuden pa en BBQ-lunch med hela personalen frân hotellet där jag jobbade i somras. Bra tajming där! :)
Och imorgonkväll blir det middag med hela gänget. Pâ torsdag firar vi Lisas födelsedag och sedan bär det snart av hemât.

Har förresten löst alla mina bankproblem som jag hade här - har stängt kontot en gâng för alla och vi kan säga att jag fick en ganska glad överraskning när jag kom till banken.. :)

För övrigt ser jag ut som en kräfta.

Puss pâ er allesamans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0