Galet!

Hej ni fina!
Vet ni om att jag har slagit besöksrekord med rätt mycket idag, väldigt trevligt! Men ni är så diskreta och försiktiga när ni smyger förbi här, ni lämnar inte mycket spår efter er... :P

Ni får jättegärna skriva några rader eller ge tips eller förslag på saker ni tycker jag ska skriva mer om. Målet är att driva en resblogg, även om jag titt som tätt drar iväg åt helt andra håll..
Några särskilda resmål eller destinationer som ni vill veta mer om?
Tips på bra ställen för weekend/tjejgängsresa/event/surfspots/backpacking  - det är lite av det som säkert kommer dyka upp i bloggen framöver, men har ni andra idéer så bara hör av er!

Efter att ha varit lite inne på att kanske lägga ner det här med bloggandet fick jag nu en massa ny kraft och energi! :) Tack ska ni ha!


Helt omotiverat får ni en bild på mig och en käck ko - den syn man möttes av när man anlände till Uruguay.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0