Via ferrata

Hej vänner! Nu är det två veckor kvar på jobbet; ganska lite gäster de sista veckorna så det blir nog ganska lugnt. På onsdag kväll är det någon form av avslutningsmiddag efter venedig och sedan ska vi ut på spännande grejor.. Min chef pratar om att åka upp till Alperna och göra en Via Ferrata, en vandring/klättring av en ganska speciell sort och sedan när vi gjort den så cyklar vi ner hit igen, ca 20 mil...
Här kommer några bilder från en Via Ferrata:
Det vore väl en spännande avslutning på säsongen...... Nej nu ska jag strax iväg och göra ett välkomsstmöte här i Lignano för de gästerna som kom igår. Det är inte så många här nu som sagt men jag hoppas det kommer några så jag får berätta lite om allt som finns att göra här! Strålande fint väder är det förresten och jag har äntligen börjat friskna till! Stora kramar till alla er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0