Ledig! :)

Jag har overgett strandinternetet for ett internetafe, med den lilla skillnaden att alla svenska bokstaver med prickar pa plotsligt blir vaniga bokstaver utan prickar, men hoppas ni hanger med anda. Maste skriva ut en massa info om Slovenienutflykten for det kan handa att jag far kòra den ensam nasta vecka sa maste verkligen intensivlasa den turen nu. Jag ar dodsforkyld, nyser ut hela mig sjalv sisadar 200 ganger om dagen, har aldrig nyst sa mycket i hela mitt liv.
Igar hade vi en valdigt trevlig BBQ i tradgarden, med lagoma 8 personer och MASSOR med kott, bland annat en Siciliansk specialare direktimporterad med Manus kusin som kom hit fran Sicilien i forrgar.



I love it -  aven om det borjar bli lite val varmt nu under hogsommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0