Italia; bella ma fredda

Idag har vi den kallaste dagen på hela sommaren, ca 15 grader och jag håller på och fryser ihjäl. I morse ösregnade det dessutom. De som kom ner igår för en veckas semester är inte jätteglada över den kommande veckans väderprognos... Men det är väldigt ovanligt att det är så här kallt här mitt i högsommaren, det ska ju vara 32 grader varmt och strålande sol nu! I övrigt är läget ok, fortfarande så himla förkyld, det försvinner aldrig, men annars fint! :) Syrran är kvar, hon verkar trivas som fisken i vattnet vilket är trevligt så jag hinner spendera lite tid med henne.
Här har ni sushin vi gjorde härom veckan:
Mums... :)

Förresten, jag är så himla "off" från resten av världen då jag varken har tv eller internet så jag vill jättegärna ha nyheter. Familjen, jag fick reda på vad som hänt i Oslo en hel dag efter resten av världen fick reda på det! Skicka jättegärna sms med viktiga nyheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0