städer jag vill se!

 
New York                                                Tokyo

                
Bangkok                                                           Reykjavik

 
Verona                                                     Istanbul

 
Katmandu                                                 Kapstaden

Jag tror jag slutar min lista där, för inser plötsligt att det nog annars skulle kunna fortsätta i oändlighet, finns så fruktansvärt många städer jag skulle vilja besöka.

Idag har jag spenderat dagen pluggandes, det är därför jag har försummat bloggen en aning. Men jag startade dagen fantastiskt fint med ansiktsbehandling på Parelle med duktiga Julia. Jag blev hur nöjd som helst precis som sist. Dagen avslutade nu nyligen med god middag hos Tess. Jag har det bra jag! :)

Gonatt på er, om några dagar kommer min årskrönika förresten, håll utkik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0