Skidor, skidor, skidor...

... dock bara på tv idag och tyvärr inte irl ute i skogen. Men det kanske kan bli imorgon om det milda (-5) vädret håller i sig!
Hur var ert nyår? Vart firade ni?
Jag styrde upp middag hemma hos min syster med sambo i Åre, vilket blev både trevligt och gott! Sedan fick vi nästan springa till Åre torg för att hinna till tolvslaget, men det gjorde vi iallafall och där skålade vi i skenet av raketer som lös upp den Jämtländska himlen. Mycket fint! :)

Men nu är det väl tillbaka till verkligheten, en marknadsplan ska skrivas klart och jag bör verkligen börja plugga till tentan som kommer äga rum om 3 veckor. Suck.

jag längtar till praktiken i Maj.....

Over and out, hoppas det nya året har börjat bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0