Årskrönika - bättre sent än aldrig

Jag har förstått att det finns en sak som är obligatorisk i en blogg såhär i början av året, nämligen en "årskrönika" i bilder. Så, jag tänkte inte vara sämre än någon annan, så nu kör vi!

Året började kallt och ruggigt samt med inflytt i min studentlägenhet i Östersund.
När det började bli varmare blev det många fina dagar nere vid sjön i Badhusparken.

        



När det är kallt ute är det mysigt att äta våfflor med bästa vännerna samt att kolla på Hoffa i Gävle - vilken kväll! :)

  

Östersundsolympierna tog många medaljer i OS och firades på stortorget i Östersund, 20.000 människor samlades för att hylla våra hjältar:

 

I Mars - April hängde jag med kändisar:

 
Jag med Takida                                            En av mina favoriter- The Hives Pelle
                                                                  hängde på Marité i Östersund en kväll.

I Maj var snön äntligen försvunnen och det blev skönt att vara ute:

 
Min utsikt på Södra Grön                           Påväg genom stan en fin kväll


Så, fram till sommaren får räcka för den här gången, fortsättningen på 2010 kommer om några dagar!
Ha en härlig lördagkväll nu, jag ska försöka lägga mig tidigt för imorgonbitti drar vi iväg till Vemdalen och SKIIWEEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0