Volontär på World Cup Åre

Imorgon kliver jag upp 05.45 för att ta tåget till Åre för en dags arbete där som PR- värd på världscupen!
Det är verkligen helt sjukt tidigt men jag åker ju dit med bästa tjejerna så det blir nog hur bra som helst!

Idag har jag lyssnat på hela 8 (!) inspirerande föreläsare, intensiv dag!

Frukostföreläsning
Gästföreläsare från räddningsverket riktat mot evenemangssäkerhet
Sopplunch hos inkubatorn: Positivt ledarskap
Gästföreläsare om hur man underlättar för folk med handikapp på evenemang
MIXTUR med Tree Hotel i Harads, Sune från Moosegarden i Orrviken, Tor från Skärvångens mejeri, samt Adwater; ett nytt företag grundat bland annat av en kille i min klass =

det är sådana här dagar som gör att man orkar fortsätta; att få ny kraft och duktiga, drivna människor/entrepenörer.

Tack och gonatt, nu ska jag försöka sova några timmar innan avfärd mot Åre!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0