Ut på roligheter

Nu har jag varit ute och åkt el-bil! Ett av företagen som ska deltaga på arbetsmarknadsmässan kommer att ha en aktivitet med en elbil inkluderad - inomhus! Spännande blir det! Jag, som kontaktperson för det här företaget, och projektledaren fick en tur i bilen idag och det var verkligen en härlig bil att åka i! Helt tyst och väldigt lättmanövrerad. Dessutom mycket liten och smidig, men ändå perfekt plats för upp till 5 personer. Jag är imponerad!



Dessutom har vi arbetat fram marknadsföringsmaterial till mässan i programet Publisher som jag pisamt nog aldrig jobbat med, så bara att lära sig hur programet fungerade tog ju sin lilla tid, men allt går ju bara man vill.. :)

Men nu mina vänner är jag hemma en timme, ska försöka läsa lite och sen blir det en härlig kväll med fina människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0