Snöstorm i Östersund

Hej vänner!
Från tidigt morgon till nu har det snöstormat i Östersund, antar att ovädret som dragit in över södra Sverige har kommit ända hit upp nu.

Jag lyckades masa mig ur sängen kl 08 imorse iallafall trots att jag var helt slut efter äventyren i Trondheim och inställde mig på Karriärmöte klockan 9. Där jobbade vi med den broschyr som ska gå ut till studenterna, innehållandes information om alla de företag som kommer vara representerade på mässan.

Sedan lunch har vi gjort sista putsen på marknadsplanen (jag vet att jag jublade häromdagen över att vi var klara - men ack så jag bedrog mig!) och nu har vi skrivit ut några inbundna exemplar som styrelsen ska få imorgon.

Vi har dessutom satt ihop power-pointen som vi ska använda när vi presenterar vårt arbete för handledaren och övriga medlemmar i styrelsen. Lite smånervöst att ställa sig framför alla de viktiga affärsmännen/kvinnorna får jag erkänna...

Hoppas ni får en fin kväll! Kram från supersnöiga Östersund!

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0