klättring, tennis och cykel...

....värst vad sportig inriktning mitt liv har tagit de senaste dagarna! Igårkväll var jag och klättrade för första gången på några veckor. Jag tog det rätt lugnt men det var kul ändå. Strax efter jag kommit hem kom två vänner och plingade på dörren, med sig hade dom en bit allahjärtansdagstårta till mig! Mycket trevlig överraskning! Det slutade med att jag gick med hem till dem och kollade på film, eat, pray, love med Julia Roberts. Den var väldigt lång men väldigt fin och mysig. Dessutom trevligt att höra mycket italienska och de hade verkligen fångat italienarna och deras egenheter på ett härligt sätt!


Bild från filmen EAT PRAY LOVE

Men för att fortsätta på sporttemat så var jag faktiskt uppe i tennishallen klockan 8 imorse och spelade en timme tennis innan jag gick till skolan. Väl på skolan lyssande vi på en gästföreläsare som är en av grundarna till Tour of Jamtland som är det nystartade stora cykelloppet här i Jämtland på somrarna. Väldigt spännande att höra en arrangör berätta om sitt eget evenemang och om hur dom jobbar och tänker.

Det var min dag det, nu ska jag ta det lugnt en timme och sen blir det plugg! Arrividerci! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0