business woman..

Alltså jag känner mig som jag vore värsta superviktiga business-woman dessa dagar, med en fullspäckad kalender hoppar jag mellan möten, telefonsamtal, föreläsningar och middagar. Men så är jag ju bara en helt vanlig student som har lite förkärlek för att engagera mig i saker och ting...
Om tre veckor går karriärmässan av stapeln och man känner nu att det börjar dra ihop sig. Idag tryckte vi upp våra fina broschyrer som vi lyckads designa igår och vi var så stolta när vi såg dem i tryckt format! :)

På eftermiddagen blev det föreläsning med en som forskat kring olja - vilket är väldigt intressant för oss som studerar turism. Jag menar, jag oljan slut tar turismen slut i stort sett...

Sedan avslutade vi med middag på kåren, det blev en stor rostbiffmacka och ett glas rött, det kan man väl unna sig efter en sådan här dag?

Klockan 9 i morgon är det på det igen! :)

Nu skypedejt med världens bäste...


                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0