Slut!

Dagen började med plugg kl 08 fram till seminariet som varade 13-15, sedan var det dax för styrelsemöte i studentkåren kl 15.15 - 17.30 (där jag som projektledare för Karriär skulle "försvara min budget" - vilket gick lättare än jag befarat!) Klockan 18.00 infann jag mig, ombytt och klar, på Marité nere i hamnen för mingel och julmat med Q net Z. Det är ett nätverk för kvinnliga akademiker och det var mycket trevligt. Men ja, vad ska man säga.. jag är trött!
Och jag blir bara tröttare för varje dag som går, det är bara att hänga i nu fram till jul. Jag tror jag ska skaffa en spikmatta, vad tror ni om det? Någon som har nån erfarenhet?



Såhär vackert var Frösön ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0