Venedig, Slovenien, Kroatien...

Jag ar inte rik pa pengar efter den har sommaren men jag ar helt klart rik pa nya upplevelser och jag ar glad att jag fatt chansen att lara kanna Venedig sa pass bra; det ar verkligen en helt fantastisk stad och jag ar lite ledsen att mina onsdagar i venedig snart ar slut.. Men det ska bli skont att bara jobba en vecka till och sen ha semester! Igar vann Sverige stort over Italien i tennis vilket kandes som en viktig seger (jag och Mia slog Manu och hans kompis STORT) sa det kan vi leva pa lange.. :)

Snart kommer jag hem, om ca en manad ar jag pa plats i Ostersund igen!



Nasta vecka blir dit forhoppningsvis en tur hit upp - till Dolomiterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0