Nedrusting

Jag känner att jag redan börjar förbereda mig så smått inför hemresan; stängt ner vissa funktioner på SIM-kortet som jag inte behöver längre, slängt och rensat en massa i papprerna från jobbet i somras, fixat, donat och städat. Man hinner faktiskt en hel del när man går upp i hyffsad tid på morgonen! (det trodde ni aldrig att ni skulle få höra från mig va?!) ;)
Igår blev det en ordentlig avskedsmiddag för systeryster, vi åkte till Bibione med de närmaste och middagen bestod bland annat av blåmusslor och hummer, fruktansvärt gott alltihop och vi snudd på rullade ut ur restaurangen sen..
På tal om ingenting blir dagens bild från min och Rosannas sista utflykt till Venedig; på bilden har ni två trötta guider som vilar lite på trappan till kyrkan Santa Maria de la Salute (hälsans kyrka som började byggas efter pesten i Venedig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0