Fotografering och snorkling

Min ena rumskompis, Arianna, är ansiktet på katalogen för Lignano Sabbiadoro, fotot togs under en fotografering förra hösten och i eftermiddag ska en ny fotografering äga rum. På något vis har jag lurats till att följa med på den även om jag är tveksam till om dom kommer ha särskilt stor använding för de foton de tar på mig.. :/

Imorgon händer roligare saker; på eftermiddagen åker vi upp mot Trieste till ett ställe där det tydligen är riktigt fin snorkling, man kan se både koraller och massa små fiskar. Det ska bli väldigt kul.
I övrigt är jag glad att min syster har hittat lägenhet och verkar ha funnit sig ganska tillrätta ganska snabbt i sin nya stad på sitt nya universitet. Hoppas allt går bra där, så slipper jag drömma att jag ringer alla jag känner i desperat sökande efter lägenhet till henne, haha-.. det var en jobbig natt härom natten ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0