Dolomiterna

Dagen i Dolomiterna kan sammanfattas med ett ord: FANTASTISKT!! Vi åkte upp en bit i bergen ovanför Cortina (som verkligen är en mysig by) och där började vandringen som sedan gick över i en Via Ferrata; vilken definitivt var något av de häftigaste jag gjort i mitt liv. Det var spännande, roligt, jobbigt och alldeles underbart! Och vilken utsikt! wow wow wow wow :) Igår gjorde jag sista dagen på jobbet, det blev en sväng ner till Kroatien där vi fastnade i hemska bilköer då ju Ferreagosto börjar nu (största semesterperioden här nere)....
Jag är ledig, jag är fri och solen skiner!
Nu kommer bilder från Via Ferratan:
Ne roligare än så blev det inte denna gång då bara dessa bilder tagit ca 20 min att ladda upp.. :P
Ska bli GANSKA skönt att komma hem till ordentligt internet, kaffebryggare, ugn, mikrovågsugn, tvättmaskin... mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0