väggprojekt

Det här är vad jag pysslat med hela dagen, och fortfarande är det inte klart!



Väggen ovanför min soffa får sig en make-over, men oj vad tid det tar att fixa allt snyggt i ramar, mäta och greja och få allt på rätt höjd. Fortfarande saknas en del bilder längst ner. Det ska bli lite svart-vita vykort från Barcelona.

I Övrigt har dagen bestått av 2,5 timmes snacka-massa-strunt-vid-mitt-köksbord med barndomsvännen Emma och nu ikväll blev jag spontanjuden på Lasange hos Tessen. Fint! :)

Sänder en tanke till en vän som har det sjukt tungt just nu och jag hoppas att det om ett tag är möjligt att se tillbaka på allt fint som varit med ljust sinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0